rebrändimisest

millegi rebrändimine ei ole pelgalt logo või nime muutus - see on osa professionaalsest arengust, mis sunnib ikka aeg-ajalt endale otsa vaatama ja läbi mõtlema, et miks ma midagi teen ja kellele seda kõike vaja on…. justkui väike mõttepaus enne edasi tormamist, et siht veidigi selgem oleks. siit tuleb minu lugu sellest, kuidas minuharjutused.ee muutus ajapikku digipraksiseks.

muutuvad ajad

kaugteenuste arendamise perioodist hoo sisse saanud videovastuvõtud ning inspiratsioon parimate digilahenduste uurimisest rauges vaikselt post-covid inimkontakti järgi janunevas maailmas ning peamiselt naabruskonna probleemidele keskenduval perearstikeskuse töös.

küll aga muutus igapäevaseks teemaks inimeste soov kombineerida vastuvõtte igasuguste digilahendustega alates videosisust kuni mobiilirakendusteni. viimased olid küll peamiselt inglisekeelsed ning kvaliteedi poolest väga varieeruva sisuga, mis 2023. aastal inspireeriski mind looma minuharjutused.ee videokeskkonna, et inimestel oleks eestikeelsed ja kvaliteetsed harjutusvideod järjepidevuse hoidmiseks ning vigastuste ennetamiseks igal ajal ja igal pool võtta.

ei meeldi tühja tööd teha

see tundus justkui pikendus minu varasemale tööle füsioterapeudina ning ettekujutus sellest oli mul ka üsna samasugune - panna ühte harjutusvideosse peamine info ja lemmikharjutused, mida päevast päeva sarnaste probleemidega inimestega kokku puutudes neile jagan.

sukeldudes videomaailma ning õppides kõike nullist alates sisu kavandamisest, filmimise ja töötlemiseni, avastasin üsna pea, et kõige vähem inspireerib mind see osa, kus ma pean kaamera ees midagi tegema või seletama. esialgu üsna lihtsa ülesandena tundunud videoväljund nõudis omajagu aega ning pühendumist, mida minu praktiline meel “lihtsalt tühja kohta tootamiseks ja ehk läheb kellelgi vaja” aina rohkem vältima hakkas.

nimeküsimus

esimesed videod lõpuks valmis, kogemuse võrra rikkamana ning puruväsinuna, ei tahtnud ma videote tootmisest, rääkimata nende levitamisest või müümisest, tükk aega mitte midagi kuulda. aina piiravam hakkas tunduma ka enda brändile valitud nimi “minu harjutused”, seda nii sisulise poole pealt, tagasisidena ettevõtlusinkubaatorist kui ka tulevase potentsiaalse tervisekassa lepingu peale mõeldes.

aina sagedamini hakkasid sel perioodil inimesed pöörduma minu poole ka tavapärasest füsioterapeudi rollist erinevate teemadega - digilahenduste soovituste jaoks, abiks ettevõtte või brändi loomisel, nõuks professionaalse arengu küsimustes ning ma sain aru, et lisaks “lihtsalt harjutusvideote tootmisele” ning patsientidele mõeldud materjalide koostamisel kõnetas mind järjest enam ka teistele spetsialistidele loodud sisu ning abi pakkumine.

õnneks olin ettevõtet kunagi luues mõelnud sellele, et mul oleks võimalik ka laiemalt teenuseid pakkuda ning olin juba siis valinud ametlikuks nimeks brändi nimest erineva digipraksis oü, mis tundus nüüd uut sihtgruppi arvestades täiesti sobiv nimi.

digimuutumine

nii et kohati tundub, et olen jõudnud ringiga tagasi päris algusesse ja selle juurde, mis mul kunagi silma enim särama pani ja ideena kuskil kuklas oli - (kaug)füsioteraapia teenuse pakkumise, digilahenduste edendamise ja testimise ning teiste spetsialistide nõustamise ja professionaalse arengu edendamise juurde.

kuigi minu enda põhimõtted jäävad suuresti samaks, siis veidi muutunud on kogu ettevõtte nägu, lisandunud on lisaks patsientidele nüüd ka uus sihtgrupp teiste spetsialistide näol ja loominguline väljund just selle sama blogi kujul.

tundub, et ka praegune põnev ootus kui ka peagi eestervendav eluperiood uue väikese bossiga on loonud igati soodsad tingimused nende muudatuste ellu viimiseks ning olen parasjagu elevil, et kuidas vahepeal kogutud posu praktilisi kogemusi ja teoreetilisi teadmisi rakendust saama hakkavad.

Next
Next

rasedusaegne füüsiline aktiivsus